Tema: Re: USD vs EUR
Autorius: siaip
Data: 2010-06-02 20:43:25
as manau kad dabartinis kursas kolkas palaikomas spekuliantu. Kol buliai
perka kursas auga, bet tuoj pasirodys ir shortintojai. po keliu
pasivazinejimu kalneliais pasirodys realus kursas. Visuomet po staigaus
suolio ar kritimo buna atsokimas.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:hu5q7a$eeg$1@trimpas.omnitel.net...