Tema: Re: Nedideles investicijos
Autorius: Volcano
Data: 2010-05-27 20:00:53
nu o ka i ta zmona, krutis itaisys uz tokia sum ir viska, nei lupu
nepadidins, nei koju kaulu neistems, nei plauku nepriaugins, nei nagu, nors
nagams uzteks 100.lt berods pigiausia, o kur dar graziai aprengti, na ne i
zmona su tokia menka pinigu suma prasideti neverta :D
p.s
to Zyza: kisk geriau i teo akcija, dividentus gausi ir ramu bus. + akcijos
gali stiebtis o manau taip ir bus. (nors cia tik del ramaus pasyvas saugumo,
kazkokios pinigu dalies.)
--
Volcano
skype: Volcano_lt