Tema: Re: Nedideles investicijos
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-27 08:05:35
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:htk8d3$8o0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur siais laikais galima saugiai investuot nedidele pinigu suma, tarkim
> mazesne nei 10k Lt ? I save jau ir taip investuojama, noris turet santaupu
> (kuo maziau nuvertejanciu). Valstybes obligacijos kol kas 2.9%, dar esu
> girdejes apie akcijas, susijusias su obligacijomis (bankuose platina), bet
> nedaug apie tai suprantu.

Šiaip elementarus investavimo patarimas - nekišk pinigų ten, kur nesupranti, o jei ir supranti, tai kišk tik ten, kur galėsi kontroliuoti ir ypač dinamiškai. Kad suprastum apie ką aš - tai pabandyk pagalvot, ar galėtum kontroliuoti savo investicijas kasdieninėje kokios Niujorko biržos apyvartoje. Iš kitos pusės - gal turi žinių/pomėgį ar dar ką apie kokią nors konkrečią veiklą, kurią gerai supranti, ir kuria užsiima koks oficialus ir atviras verslo subjektas. Ten ir investuok. Nors 10 kLT - tai čia daugiau "pagalve" galima būtų pavadinti, o ne investicija.