Tema: Re: privatus socialinio draudimo fondai? kuri pasirinkti?
Autorius: Soros
Data: 2010-05-13 14:02:33
As finastoj paemiau racionalu, jei sugris i auksciausia taska tai bus kazkur
+150% to man ir pakaks kad vel pereiti i obligacijas, bet ne veliau 2013 ir
nesvarbu kiek dar kils, toks mano tikslas...
 Jusu tikslai gali skirtis.

Pereiti is vienu pas kitus gali per metus 1kart nemokamai, taip lyg ir
parashyta istatyme, anksciau berods buvo kas 3metai, o viduje po fondukus
gali kiekviena diena kaitalioti, apribojimu nera.
Man paciam dar klausimas del anuitetu, kas jie bus perkami is draugimo
bendroviu, cia lyg ir pensija, kad negautum grynu litu, is pirmo zvilgsnio
nekokia nuojauta, bet gal ten ir viskas ok, nes perkaiciau kad anuitetas
nepaveldimas ir tas nepatiko...
jei suma laabai maza gauni visa, jei laabai didele, tai kazkuria dali irgi
gali gauti iskart. toliau kazkoks anuitetas... realiai nelabai ten kas
prisikaups...