Tema: Re: privatus socialinio draudimo fondai? kuri pasirinkti?
Autorius: Soros
Data: 2010-05-11 10:11:43
As labai aiskiai parasiau berods, kad reikia skaiciuoti, bet sis
pasirinkimas geras tiem kas ruosias nesulaukti pensijos ir turi skolu, ir
taip palengvinti paveldetoju padeti.. Asmeniskai tokio tyrimo nedariau tada
ir nepasakysiu kur geriausia :)

Visi suprantam, kad is aukso karstliges laimejo tie kas pardavinejo maista,
virves ir ... o ne tie kurie jo ieskojo...
Su akcijomis laimi ne tie kurie spekuliuoja, nes anksciau ar veliau
bankrutuoja del netiketo rinkos staigaus posukio, likvidumo... bet birza +
valstybe is pelno mokescio.
Valstybe atsiputus turi pelno mokek mokescius, nuostoli- nemokek, bet jei
vel uz metu turi pelno, vel mokek, nors 5metu laikotarpis su minusu...
Tas pat ir su valstybe, ji valdo visus srautus ir vieniem (jei gerai
laikaisi) nurezia kitiem prideda.
Jei dar auksciau tai centriniai  bankai.

Belieka rasti tuos kurie nera labai gobsus arba kurti savo fonda (nera
istorijos-pasitikejimo), bet reikia daug norinciu, kad issilaikyti.

Bankroto atveju pagal bankroto istatyma.
Valiutos devalvacijos atveju pagal kursa, tiesa gali papildomai drausti
valiutas, bet tai atseis nepigiai ir dar papildomai apmokestinama jei turesi
pliusa.

Esme kad klaustum ne kaip pasirashyti, o kaip is fondo pasitraukti, kokios
salygos, ismoku mokesciai ir ...
Maniau kad krize to jau ismoke...ziureti i salygas?