Tema: Re: Sudas ir gaidys.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-05-01 19:23:06
Apskritai tai kalba eina ne apie mane, o apie M. Salciute,
gal isvaizda ir ne maksimumas, bet siaip grazi is vidaus...
O del krutu proto, tai pvz. man mokykloj sekesi gana sunkiai
beveik viskas vokieciu ir matematikos mokytojos is viso
sutryne i miltus.., bet pvz. paisydavau geriausiai klasej
ir kaip paaiskinti, o buvo tokiu, net kur kiaurais desimtukais
varydavo, tai tokiem aisku lengviau...nepaisant savo meniniu
polinkiu stojau i fizika, po fizikos stojau i informatikos
magistratura, bet istojau i neurobiologija, tu niuansu pilna...
Informatika, tai man labai romantiska atrode programuoti,
bet taip ir neismokau - pasirodo niekas neismokstama, viskas
igimta...

"Evaldas"  wrote in message news:mhvc91$k2q$1@trimpas.omnitel.net...

"Absurdo pagrindai"  wrote in message
Svarbiausia yra visgi protas,

O tu, aišku, laikai save protingu ir turinčiu humoro jausmą ?
Apgailėtinas ligonis, štai kas tu.