Tema: Re: Sudas ir gaidys.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-04-09 21:59:23
Nelabai as noriu atskleist savo visas problemas taip viesai...
man tuoj bus 35 metai, taigi nelabai jaunimas. O absurdo savoka
pasiskolinau is Albero Kamiu, kuris kietai irodineja, kad gyvenimas
yra absurdas (beprasmis), uz tai net gavo Nobelio premija. Man taip
ikrito, kad negaliu atsikratyt sitos idejos. Tipo iskelia klausima, ar
absurdo
suformuluoto uzdavinio sprendimas yra savizudybe.
Parasiau i jaunimo linija ziuresim ar atrasys, bet as neseniai gryzes
is 2.5 metu izoliacijos, tai viskas kol kas idomu, dziaugiuosi laisve..
Taip ir paraisiau, netgi, kad turejau reikalu su seksologu V. Sapurovu..

"laikas"  wrote in message news:mg6g31$cmu$1@trimpas.omnitel.net...

Gyvenimas pats savaime gilios prasmes ir neturi, tik daugintis ir
dominuot. Jei pasidometum astronomija ir jos masteliais, tai labai
juokingai paciam atrodytu tos melynojo taskelio gyventoju problemos
visatos begalybeje..

O jei nenori skambint:
http://www.jaunimolinija.lt/lt/pagalba/pagalba-laiskais/