Tema: Re: Citata is uzsakovo laisko
Autorius: Romeo
Data: 2013-05-24 08:10:33
On 2013.05.23 13:17, neratoblogo wrote:
> Arba pvz taip:
>
> "Laba diena,
>
> Ačiū, išties gražu. Tačiau gal galėtumėte padaryti dar vieną
> maketuką, kad ramiai miegočiau ir galėčiau patvirtinti. Jei tik ilgai
> netruktumėte ir rastumėte minutę.
>
> Dėkoju"

Kokį dar vieną? Mane viena einamojo projekto klientė informavo, kad
„Kiek teko domėtis, dizaineriai atsiunčia keturis neišbaigtus
internetinio puslapio variantus pasižiūrėti ir bendrom jėgom vieną
iš jų pabaigti, o jus paėmėt ir padarėt vieną išbaigtą... Mums aišku
gaila jūsų darbo ir laiko, bet mums taip netinka, laukiam sekančių.
Aš čia su kuo papuola nupiešiau jums kelis variantus, man patinka,
jums tereiktų tik patvarkyti.“ (nu ir atačmente trys failai 10 000px
x 10 000px iš serijos „Mano pirmi žingsniai į Dizainą“. Facepalm.

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
8 ~ 602 700 41 || www.romeo.lt