Tema: Re: Citata is uzsakovo laisko
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2013-05-22 22:57:36
mums per psichologiją lietė tą temą.
tekstas "negatyvu", pasak dėstytojos, kuri, aš tikiu, rėmėsi
moksliainiais straipsniai, daug prasčiau įsisavina, nei ant šviesaus
fono ar tiesiog popieriaus.

todėl manęs visai nenustebino kažkieno išsakyta nuomonė. gal tik kiek
juokingai. bet juk žmogui svarbu pabrėžti savo žinias, tavo srityje :)

bet lygiai ten pat, buvo kuo puikiausiai išaiškinta, kad jei tai ne
svarbus, ilgas įsisavinti privalomas tekstas, o kurybinis sprendimas
nenešantis svarbios info... tai giliai poxuy.
kokakola irgi baltos raidės fone, o kola light ir zero - net juodam. :)