Tema: Re: Reklamos agentūrų designeriai makaluotojai
Autorius: Rimas_OK
Data: 2011-11-18 19:08:31
Ar ne patys designeriai išsiaugino tokią atskirtį tarp "meno" ir
"designeriavimo". Pamenu čia diskusiją prieš keletą metų, kur buvo
įrodinėjama, kad "geram designeriui nereikia mokėt piešti ranka". Tai
dabar prašom - arba dailininkai arba designo technikos žinovai :)
p.s. šiuo atveju toje agentūrėlėje matyt trečias variantas - "designo
vadybininkai" :))