Tema: Re: Reklamos agentūrų designeriai makaluotojai
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-10-21 22:40:43
Per mažai dar jie tave nuvarginę, jei pariniesi dėl tokių dalykų.
mūsų ikispaudybinis skyrius per dieną gauna iki (o kartais ir daugiau)
1000 failų ruoštų spaudai, keliose dešimtyse dieninių projektų. daugybė
pavienių darbų ir t.t. gali įsivaizduoti kiek "čiudų" prsižiūrim.
nuoširdžiai dirbam su klientais, padedam kuo galime, neretai lankome
ofisuose ir padedam vietoje. žmones tai džiugina. ir bendra situacija
gerėja - ilgainiui tos pačios klaidos nebesikartoja. dirbkite su
klientais savo.

va Tranzoo irgi dirba su dafiga klientų projektų per pamainą, tik pas jį
dar daugiau subtilybių nei pas mus. kaip matai - nežliumbia.
tokia realybė ir tu arba užsiėmi tų žmonių švietimu arba toliau žliumbi.

aš jau metai kai ikispaudybiniam nebedirbu, bet toli nepabėgau - judu
pirmyn, padedu kitiems pasitempt, neretai ir man padeda ar akis atmerkia ;)