Tema: Re: pasaka kaip as darbo uzsienyje ieskojau...
Autorius: trickyvic
Data: 2011-02-25 19:28:11
Nu cia su tom idarbinimo agenturom visokiu sposu buna, bet atsimenu
pries kokius nu gal 8 metus ar panasiai kai buvau susiruoses "begti" tai
ieskojausi darbo per agentura, taciau ieskojausi gan specifinio tokio
darbelio ( neesme specifikoje) ir lygiagreciai ieskojausi pats ir kai
anksciau suradau o jie ten vos ne per pusantro menesio ar per kiek ten
nesugebejo surasti nuejau ir atsimiau pinigus atiduoti nenorejo teko
kelti skandala :), bet atidave padlos, nors seip jie ziurejo teliuko
akimis ir panarine galva kinkavo, kad pinigai priklauso jiems nors jie
darbo man ir nesurado.