Tema: Re: pasaka kaip as darbo uzsienyje ieskojau...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-24 01:31:04
1. Darbo uzsienyje reikia ieskot uzsienyje.
2. Visa kita - lochotronas.
3. Jei ir gausi darba, dirbsi kaip dalis konvejerio, pasibaigus laikui,
iskrisi, kadangi reikia i ta vieta imt nauja zm. ir nulupt nuo jo tokius pat
pinigus.
4. Pagal Europos istatymus, ieskantis darbo neturi moket jokiu pinigu.
Agentura gauna is darbovietes.