Tema: Re: del darbo Kipre
Autorius: dirty`deeds
Data: 2010-02-18 20:25:10
Tai del pliusu minusu ir krizes Lietuvoj jasnai :) ale nice butu sulaukt
komentaru is tu, kas jau ten buvo ir dare tai. Darbo dar negavau, pranest
turi kaip kas artimiausiu metu. Tipo persorenta tokia kontora yra, vat ji
organizavo ieskojima liaudies, radau nete ju skelbima, cv nusiunciau ir
pakviete pokalbin su darbdaviu atstovu. Galvoju reik pakeist aplinka, rutina
pakeist kita rutina, vat ir idomu kaip kas ten realiai. Aisku ne
tragedija,manau, kita darba jau ten vietoj dirbant susirasti :)