Tema: Re: Gnome lock-screen....
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-13 21:27:28
Aha, kaip tik pries savaite bandziau instaliuoti i kazkuri sena kompa, usb laisvo neradau, paprasciau pasirode is dvd. Taip ir nesusiinstaliavo, ikisau windausus, (faktiskai tik internetui jis reikalingas, sveciams).
diskas dazniausiai atsidarinejo, bet tik restartinant kompa, bet sena situacija primine.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/