Tema: Re:Gnome lock-screen....
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-11 20:23:49
Man kita beda, kodel linuksuose be adatos cd dezutes negalima atidaryt, ypac jei kas kimba instaliuojant, ar nenuskaito disko?
karta situacija komplikavosi kai turejau grazu/idomu cd irengini be stalciuko, toki kur kisi kompakta kaip automobilyje, ten su adata istraukt disko negali, windausu be cd suinstalinti irgi niekaip, teko vaziuot pas drauga, kist i jo deze kad istraukt linuksu instaliacini diska. Poto daugiau kazkaip ilgai nebandziau linuksu instaliuot.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/