Tema: Re: Programos tvarkyklÄ—ms
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-04 11:14:49
90% atvejų visi draiveriai būna gamintojo puslapyje, ir vienas kitas tik
per google randamas kokiam forume pafixintas, nes draiveris buvo tik
95/98/Me išleistas, ar XP/2000 only, arba yra koks nors durnas chipseto
draiveris, kurį per kitą galą reik kišt (SM Bus anyone? :D).. Šitų beje
ir updeiteriai nemanau ar ras.