Tema: Re: Programos tvarkyklėms
Autorius: ejs
Data: 2017-05-04 11:02:08
2017-05-04 10:36, MRT rašė:

> O cia i kieno puse pirstelejai? :)

:-P

> Ten rasinejo apie draiveriu "updater/finder" software sprendima,
> tipo kai tingisi susirasti tinkama draiveri - atiduodi softui parinkt..

90% atvejų jis tinka, bet kai kada (NIC arba WiFi adapteriai, vaizdo
kortos) reikia arba instaliuoti rankomis, arba žaisti su versijomis.

PS. kažkas užmigo 80-ųjų viduryje. Unicode jau išrastas.
--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not