Tema: Re: Windows.old~15 gigų
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-27 10:40:24
"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message
news:ods641$joi$1@trimpas.omnitel.net...

> nuo winxp laiku esu mates vos dvizenkli bluscreen skaiciu. 90% atveju buvo
> kaltas hardwaras, kiti atvejai - labai beta draiveriai arba mano paties
> experimentai. kad win7+ subluscrynintu visiskai zooparkiniu kompu ukiu
> imho turi uzsiimt.

Nu aš tikrai dažniau (gal daugiau kompų per mano rankas praėjo :-)), bet
pilnai sutinku, iki Win7 imtinai viena svarbiausių taisyklių buvo nekišt
neaiškaus softo ir neleist MS'ui updeitint draiverių ir tada visokie gliukai
nekėlė pojūčio, kad OS'as neprognozuojamas. Tuo tarpu dabar šneka buvo apie
Win10...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/