Tema: Re: Windows.old~15 gigų
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-27 09:49:59
Nu nepakomentuosiu konkrečių tavo situacijų, nes nemačiau ir nieko tiksliau
apie jas nežinau (CleanUp'o metu šiaip galima pasirinkt kas bus trinama, jei
iš tiesų ta procedūra minėtą efektą sukėlė, tai nebūtinai kaltas paukščiukas
buvo būtent ant senos instaliacijos failų), bet išduosiu "paslaptį" -
netikėti mėlyni ekranai ir visokie kitokie gliukai ant Win10 manęs visiškai
nestebina, tam net nebūtina kažką pačiam padaryt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/