Tema: Re: Nepersikrauna Windows 10 po naujinimų
Autorius: kef
Data: 2017-03-28 17:22:19
da nu nx nenaudojamas. Kas karta kruva dokumentu atidarineti vietoj to kad
hibentate naudoti? Nebe devyniasdesimtieji, gerbiamasai! O laptopui tai 100%
reikalingas daiktas, bent jau uzmarskuoliams paliekantiems ijungta be sniuro
kompa, kad nedingtu neissaugoti dokai. Normaliai pirma eina i sleep, tada
hibernate. Yra protinguoliu isjungianciu ir sleep, tai ka tada teisingiausia
daryti kai batarkes liko vos pora %? Jau tikrai nei powerdown nei
sleep, -hibernate kad nieko nedingtu.