Tema: Re: Nepersikrauna Windows 10 po naujinimų
Autorius: Exo
Data: 2017-03-28 13:29:09
Nežinau konkrečiu atveju, bet man kažkada atnešė visiškai naują
susinstalintą (aš instalinau pats) Lenovo S kažkurį ten.... su problema
neišsijungia (panašiai kaip tau, tik be updeitų)... tekstas maždaug:

- Tai ką darei? Nes man tai išsijunginėjo puikiai...
- Nieko nedariau, firefox'ą suinstalinau ir tiek....
- Tikrai tikrai nieko nedarei daugiau? Visai visai?
- Nu ple aš tau sakau nieko nedariau ko čia prisikabinai...
- nes enablintas hybernate, o tu čia stovi ir pisi protą kad nieko nedarei
visai visai... :)

P.S. Hybernat'as disablintas ne šiaip sau, o ypač pas Lenovo thinkpadus....

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:oba4mi$jpq$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

Google vienareikšmio atsakymo nedavė.

Žodžiu.. situacija tokia: imam naują iso iš MS. Diegiam švariai
kompiuterį. Perkraunam keletą kartų. Viskas čiki. Visiška švara.

Tada nueinam į WU ir įdiegiam viską, ką siūlo automatiškai (kažkas apie
~10 naujinimų).

Perkraunant viskas pakimba ant "getting updates ready ar pan.". Gali
taip ir valandą kabėti. Joks % progresas neina.

Pakartoju operaciją, įdiegiu iš naujo - tas pats.
Kitą dieną 4fun dar kartą, bet tarkime įsidiegiu jau keletą savo
programų ir freeze po pirmo naujinimo.

Kodėl taip nutinka?

PS: Dabar padariau visiškai švarią instaliaciją ir padariau Disable WU
servisui... laukiam patarimų :D

Gal kokį konkretų KB pirmiausia reikia įsidiegti, o tik tada viską ką WU
siūlo?