Tema: Re: Su kuo pasidaryt kompo image'a?
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-03-20 19:51:21
Nebūtinai daroma su Acronis.
Negi Nero darydavo, dabar lygtai nebėra tos funkcijos.

On 2017-03-16 09:19, fenix@w wrote:
> cia irgi absoliuti nesamone - naujesne programos versija turetu kramtyti
> senesniu versiju produktus. backupas tam ir yra kad ji butu galima
> palaikyt pasandeliavus.

Tik pasidalinau savo praktiniais pastebėjimais. Aš irgi pritarčiau, jog
kiekviena naujesnė versija palaikytų ir visus senus bakupus, bet kaip
kas bus sprendžia pats Acronis.

Faktas tik toks, jog senos versijos veikti nenustoja, pasiimi senesnį
boot.iso ir viskas veikia. O kitas dalykas, jog tai labai retai iš viso
tenka daryti. Aš gal kokį kartą ar du naudojau, nes disko image visada
daromas su aktualia Acronio versija ir čia jau būtų labai retas
sutapimas, jog kai tik atsinaujini Acronį, iškart subyra diskas, net
nespėjus jo kopijos su nauja versija padaryti :)

Be to, kai kalbu apie senas versijas, tai čia apie realiai senas. Spėju,
jog porą versijų atgal Acronis tikrai palaiko. Kažkada reikėjo gal kokių
7-ių metų senumo image atstatyti į seną kompą, tai va tada ir teko
parinkt teisingą Acronio versiją.