Tema: Re: Su kuo pasidaryt kompo image'a?
Autorius: Vytooks
Data: 2017-03-10 09:02:44
Ką aš ir sakau, judesių daug.
Kaip tik vakar senas klientas atnešė man R20 vos ne su 0,1k virusų, sako nesikrauna :D
Na bet kai jis tą kompą pirko prieš 5 metus, tai aš padariau taip: sukūriau D: particiją, permečiau ten visą Library ir tada su pačios windozės priemonėmis padariau C: image. Ir dabar, kai reikėjo atstatinėt, man neprireikė nieko kito, tik instaliacinio disko.
Kai pasileidžia setupas, po regiono pasirinkimo, sekančiame lange spaudžiau repair ir atsirado 2 opcijos - taisyti arba restorinti iš imago.
Štai ir viskas. 10 min ir visi doc, jpeg ir mp4 liko savo vietose. Ir nieko čia blatno - van step