Tema: Re: mail.ru - laikina pasto dezute
Autorius: svyt
Data: 2017-03-18 22:07:30
Tavo specifiniai pazystami, tai ne rodiklis, yra skirtingos zmoniu
 grupes kuriu pajamos didejo skirtingais tempais. Mano pvz didejo
 labai sparciai, nes as pakeiciau profesija i paklausia darbo
 rinkoje, ir siaip europa mums dave daugybe galimybiu, zmoniu
 nesugebanciu ar negalinciu jomis pasinaudot aisku yra, bet ziurim
 i visuma. Jei gyveni is ismoku, pasalpu, pensiju, atsitiktiniu
 darbu kaime viskas atrodys visai kitaip nei tarkim profesonaliam
 programuotojui ar statybininkui, furistui, juristui,
 stomatologui.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----