Tema: Re: Re:kaip apriboti internteto naudojima win7
Autorius: kef
Data: 2017-03-03 15:13:21
Gal ne slows o atideda kol gali kentet be updeitu dozes.

Dar niuansiukas. Iki paskutinio 1607 releaso metered galejo buti tik GSM ir
WiFi conectionai. Kad intera galima is mobilaus per USBa gauti ar per
etherneta is kokio GSM routerio MSas anksciau netikejo. Valio, 15014.1000
bildas matau susiprotejo, ko gero i 1703 itrauks.