Tema: Re: kaip apriboti internteto naudojima win7
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-03 12:09:15
Nebūtinai tavo atveju aktualu, ale pamenu, kažkokį Dell'ą buvau gavęs, kuris
su Win10 nenorėjo nieko rodyt per savo matricą (veikė tik išorinis monikas),
vaistas tuo atveju buvo BIOS updeitas, tai dėl ramios galvos atsinaujink. Nu
ir pačiam Dell puslapy pasižiūrėk kas su draiveriais darosi, nes Win10
visokių ten specifinių šūdukų (pvz., kokių HotKey'jų) automatiškai gali ir
nepasiūlyt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/