Tema: Re: Ubuntu 16.10 vs Win 10
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-27 17:20:19
Kaip ten bebūtų, bet tipiniame namų ūkyje žaidimai dažniausiai egzistuoja, šiai dienai išimtis yra tik pensininkai, kurie būdami jauni neišmoko žaist (t.y. ne faktas, kad mes į pensiją įšėję (jei jos sulauksim, žinoma :-)) ir turėdami daugiau laisvo laiko nesugalvosim pageimint, o ir ne toks jau retas atvejis, kad pas senelius ilgesniam laikui, t.y. ne valandai-kitai, atvažiuoja anūkai ir užsimano pažaist (apie tokio reiškinio prasmingumą/tikslingumą nediskutuojam)).
Kai pradedam lįst į korporatyvinį sektorių, ten prasideda tos pačios apskaitos programos, visokie CAD'iniai reikalai, "tarpfirminis" apsikeitimas elementariais dokais, kur de facto karaliauja doc/docx ir co., galų gale elementaraus supporto klausimas - tiek IT kontorų, tiek studenčiokų, kurie išmanytų, sugebėtų normaliai aptarnaut ir galų gale promotintų Linuxą yra santykinai labai mažai. Ir rezultate turim ką turim - jei tu ne kompiuterastas-entuziastas, tai jokios prasmės brist į *nx'ų balą tiesiog nėra, išleisti papildomi ~300Eur ant Win/Office paketo kokiem 5-7 metam (bent jau tiek paprastai tarnauja kompas) yra taip grubai 3-4 Eur/mėn - nemanau, kad už tokią sumą norėtųsi nuotykių ant savo šiknos ieškot.
Reikalas pasikeičia, kai pradedam šnekėt apie specializuotus reikalus, t.y. vienokio ar kitokio plauko serverius, bet mes dabar lyg ir ne apie tai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/