Tema: Re: Ubuntu 16.10 vs Win 10
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-27 16:59:22
On 2017-02-27 16:33, Exo wrote:
> Nusišneki, namų useriui Linuxe softo yra lygiai nulis... paimk, kad ir
> spotify ir pažiūrėk kas prie to appso linuxo versijos rašoma... ir čia
> pačiu geriausiu atvėju... aš jau nekalbu jei nori kokį DAC'ą pasijungti
> ar dar ką nors....

Jo, Čia tie 90% windows juzerių DAC'us tik prie kompų pasijungę.

Esmė ta, kad jūs paimate extreme kompų naudojimo atvejus ir pakišate
juos kaip tipinį kompo naudojimą. Dar reikėjo paminėti kokią nors
buhalterinę programą.

O realiai tipinis windows vartotojas viską daro web browseryje: muilą
tikrina, browsina, filmus žiūri. O browserį pasileidus yra px ar ten
Win, ar Linux, ar macOS.