Tema: Re: Win 10 blurry tekstas
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-24 19:35:51
Nu prie ko čia tavo išvedžiojimai ir fantazijos? Jokių absoliučiai oficialių nesuderinamumų 6 kartos Intel CPU ir Win7 neturi - daryta ne viena dešimtis instaliacijų. Jei su Win7 problemų turi Dell Inspironas, tai yra problema kylanti iš Dell pusės ir liečianti Inspirionų savininkus. Viskas. Oficialus suderinamumas tik su viena kokia nors, būtent konkretaus aparato aktyvaus pardavimo metu esančia OS, yra viena iš sudedamųjų kainos, kuri "mokama" už dešovkes, dalių, t.y. tu nedamoki už kokybiškesnes sudedamąsias dalis, padoresnį ir ilgesnį supportą ir pan.

7 kartos CPU oficialiai skelbiama, kad nepalaiko Win žemesnių kaip Win10. Tiksliai kas ten su kuo nedera, kaip rašiau, detaliau nesidomėjau, tačiau bet kokiu atveju šis nesuderinamumas niekaip neįtakoja tavo Inspirono su i5-6xxx.

O kas link nenorėjimo instaliuotis iš visokių USB'inių laikmenų, tai fokusas ne kartą girdėtas apie įvairius NB (formaliai ten, kai sako, ne bug'as, bet featuras :-)), tiesiogiai nesu susidūręs, ne aš pats senovinio sukirpimo ir viską instaliuoju iš realių arba virtualių (Zalman VE-300 pagalba) kompaktų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/