Tema: Re: Win 10 blurry tekstas
Autorius: kef
Data: 2017-02-24 10:20:23
yra gi ten tas Advanced display settings -> Clear type text. Kiekvienam
monitoriui atskirai reguliuojasi. Tik nezinau, bet man atrodo kad jis
neveikia jei monitoriui padarai ta "change the size of text, .." > 100%. Kol
100% visi monitoriai puikiai rodo. >100% - bluras, skirtingi appsai
skirtingai. Clear type gal siek tiek padeda, bet nevisai.