Tema: Re: ...nebenaudoju chrome
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-02-22 23:20:42
Kaip išvengi jo lūžinėjimo? Jei periodiškai neperkraunamas, tai po kurio
laiko langas pradeda juodas būt, ar šiaip kokie paišymo artifaktai (pvz
tik puslapio viršus atsikartoja), ir po kurio laiko firefox.exe užkrauna
12% (vieną korą) ir veikia absurdiškai lėtai.

P.s. Man norma turėt du FF langus po 30-40 tabų viena tema.