Tema: Re: ...nebenaudoju chrome
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-22 22:51:49
na atsimenu pirmuose preview builduose ir pirmuose RTM tai Edge buvo
neusinamas ir tormazai budavo kazkokie ir siaip nelankstus, geriau tada IE
budavo
dabartiniam 11.576.14393 mano builde tai tikrai labai smagiai sukas, o siaip
salia jo dar turiu naujausia opera idieges tai visai px pakolkas, defaulte
yra adblockas (automatinis, ne toks kaip seniau) tai ir labai smagiai sukas