Tema: Re: HDD info atstatymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-13 18:31:43
Iš nepatvirtintu šaltinių girdėjau, kad sugedo tada, kai perdavė darbus
3 šalims. Gal ir specifika šiuolaikinių diskų po kelis TB kitokia.

Šiaip lengva girtis, kai duomenų atstatymas apsiriboja elektronikos
pakeitimu ar ištrintų failų recovery :)

Gavau kitą kontaką hdd atstatymui, kaip tik vieną diską kolegos
"prižiūrėsiu", papasakosiu kaip seksis.