Tema: Re: HDD info atstatymas
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-13 18:22:28
OK, info pravers, man pačiam tokių kontorų pagalbos nereikia, o iš draugų/pažįstamų kol kas tik gerus atsiliepimus girdėjau - gal su laiku išmandrėjo ir sugedo, ne naujas toks reiškinys ant svieto...
O bet tačiau tai nekeičia fakto, kad interesantui laikas skubiai bėgt į bele kokią duomenų atstatymu užsiimančią kontorą, nes po paties eksperimentų kaip minimum geriau nepasidarys...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/