Tema: Re: SKYPE sign in
Autorius: EDWARD
Data: 2017-01-07 02:19:39
Eilini karta nukrypom i lankas... :)
Bet visgi gal bent kas turi minciu kaip prikelt KOMPE skaipa? Visiskas
isinstaliavimas ir failu ismetimas user rominge nepadeda. Gal dar
registra pravalyt reiketu? Kas dar galetu but? Fajavolas? Defenderis?
Kaip minejau, as su tuo akauntu savo naminiam kompe be problemu
pasijungiu. Itarimas, kad kazkas blokuoja anam kompe. O gal ISP kazka
pribure, nors butu keista... :)