Tema: Re: windows 7, 8 ar 10?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-27 22:09:57
Jei visi taip operatyviai migruos, kaip tu atsakinėji į postus, tai Win10 neaplenks Win7-tų dar kokius min 10 metų :-)
O jei rimtai, tai aš visai nenoriu pradėt n-tąjį kartą apie tą patį, bet Win10 problemos ne spartoj (nors greičiau už Win7, ypač kompuose su HDD, jie 100% nedirba)...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/