Tema: Re: windows 7, 8 ar 10?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-11-28 10:56:08
On 2016-11-28 10:42 AM, fenix@w wrote:

> xp nesvarstoma. salia panasaus laikmecio kompas su ~5% daugiau Passmark
> morku cpu - xp stabdo labiau nei man dabar su win 7. saugumo uztikrinimo
> ir trim nebus, tas yra absoliutus dealbreaker.

	Linuxe trim irgi neveikia, ir dzin, BBD, paleidziu karta i savaite
fstrim komanda, ir gerai. Chernia visa tai. (Kitos isheities nera tiesiog).

	Siaip tai tokiam kompui ne OS reikia "optimizuoti", o programas. Jei
susirinksi komplekta programu kurios leistos priesh 10 metu gamintiems
kompams, viskas skraidys. O jie susidesi naujausius ofisus ir kitoki
shuda, tai bus blogai. Es rama, tarmozins, ir neveiks niekas.
	:-( Gaila, bet programinti dabar niekas nesimoko. Padaro "bi tik veiktu
kazkas" ir gerai.

	N. M.