Tema: Re: Užkniso FB reklama
Autorius: ostapas
Data: 2016-12-09 13:19:56
Mano atveju atvirkščiai - per tuos šūdus aš normalių dalykų paštadėžėj
negaliu rast. Tenka pastoviai prižiūrėt ir trint.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-12-09 12:32, ostapas rašė:
> Turiu aš tokią gaują draugų, kurie labai mėgsta meilus rašyt.
> elementarios gimtadienio dovanos išrinkimas retai kada nusprendžiamas
> parašant mažiau nei 100 (šimtą, Karlai!) laiškų. Kaip manai, tai
> normalu? Ar visgi kokia nors šūdadėžė čia geriau tiktų?

Aš tai žinau, kad zmona kankinasi, kai reikia surasti jai ką ten kas
snukiaknygėj parašė. Jei buvo bendrauta emailu - 5 sekundės ir surasta.
O FB ten velnias gali koją nusilaužti, viskas padaryta painiai iki
negalėjimo, IMO specialiai, tam, kad juzeriai daugiau po ten klaidžiotų
ir daugiau reklamų matytų.