Tema: Re: Užkniso FB reklama
Autorius: Rimas
Data: 2016-12-09 11:50:22
On 2016.12.09 11:40, Linas Petkevičius wrote:
> Ir kaip manai - ka daugiausia naudoja tevai darzelyje? Turbut
> dedikuota Amazon hostinga su mokamu VPN reiktu pasiulyt tokiai
> uzduociai? Nu kad jau rimtai ir saugiai.

Bėda ne darželio ar ten mokyklos klasės kažkokio profilio FB. Px tai.
Net ir aš galiu tuo pasinaudot ir tikrai nenumirsiu.
Problema fb zombiai, kurie kiekvieną pirstelėjimą kelia, dalinasi,
laikina ir pan.
Nors šiaip ir jie yra px, tik užpisa kai išverčia akis ir maikes drasko,
kai pasakai kad fb šūdas ir aktyviai juo tik visokie ne visai stabilios
psichikos naudojasi.