Tema: Re: Sort by name I-Y
Autorius: Laimis
Data: 2016-12-07 18:19:20
Rimas rašė:

> Tai va būtent - kad man suprantamas būtent abėcėlinis rikiavimas.
> Rikiavimas toks ir turi būt, ir px kas ten yra laikoma lygiavertėmis ar
> ne...

1. Standartas gimė ne iš lempos, o iš praktikos (dabartinės lietuvių
kalbos gramatikos). Matyt tokia praktika buvo visuotinai įsivyravusi
raštvedyboje, kataloguose, žodynuose ir pan.

2. Standartų paprastai ir neišvengiamai laikosi didžioji dauguma (taip
ir yra; tiek Microsoft, tiek Apple, kaip ir, neabejoju, kiti, remiasi
mūsiškiu LST 1285 standartu)

3. Visiškai ne tas pats, kas laikoma lygiavertėmis, jei tokia išlyga
apibrėžta standarte (tai lemia vyraujančią praktiką, kaip rikiuojama
įvairiose OS ir programose)

4. Ir jau tikrai visiškai vienodai tavo paniatkės, koks turi būti
rikiavimas (žr į 3 punktą.)