Tema: Re: elektroninis paraÅ
Autorius: KEdas
Data: 2016-11-09 12:41:41
Kur yra parašyta, kad siųsti korespondenciją su standartiniu ISO
numatytu el. parašu dokumente netinka, o viską suvyniojus į kažkokio UAB
pasirašytą ZIP failą – viskas OK?
Mano žiniomis, kol kas tik teismai nepriima dokumentų el. paštu, nes
turi pasitvirtinę savo e.teismas sistemą. Jon keliami dokumentai be
jokių parašų ir adoc'ų.