Tema: Re: Youtubės kanalai
Autorius: Paul_
Data: 2016-11-04 18:16:36
On 11/04/2016 02:28 PM, Nerijus wrote:

>     Siaip tai jutriubo setingu kiekis yra toks apgailetinas, kad net
> verkti norisi.
>     Rodos milijardus varto, pasamdei koki treciakursi, ir tegu uzh
> minimuma kodina ka nors naudingo. Tai tikrai per metus kokiu naudingu
> fijaturkiu prikurtu. O dabar tai atrodo, kad specialiai stengiasi,
> kaip kuo daugiau visus uzhpisti su savo ishsikalinejimais.
>
>     :-(
>
>     Ta pati galima ir apie komentarus parasyti. Kur koks filtravimas,
> rikiavimas normalus? Elementaraus "oldest first" nera. WTF? O ir
> [...]
Del uzkrovimo greicio kol kas neturiu pretenziju, nebent pamatyciau
rinkoje kito video turinio transliuotojo/kaupejo paslauga, kuri suktusi
greiciau ir stabiliau nei youtube turinio varikliukas, tuomet butu
pagrindas su kuo lyginti. Rimtos konkurencijos nebuvimas neduoda
vilties, kad artimiausiu metu bus kardinaliu pokyciu.

Nors turint galvoje kokius informacinius srautus stumdo per savo
serverius ir be rimtu sutrikimu, vistiek kelia susizavejima.

Jeigu butu viskas taip patrasta su "patobulinimais", kad net
studenciokas gebetu sutvarkyti, tai nebutu ten tokios dideles
dirbanciuju armijos samdomos. Arba tie patys musu tautieciai galetu
sukurti konkuruojanti startapa, juk programuotoju turime. Musiskiai
pasipraktikuos su lietuviskos rinkimu sistemos "patobulinimais" ir
uzdirbtu kapitalu ikurs youtube konkurenta :)   (ironizuoju)