Tema: Re: Youtubės kanalai
Autorius: Nerijus
Data: 2016-10-28 09:45:59
	Nesupratai, nes tiesiog tau tai neaktualu ir su tuo nesusidures.

On 2016-10-27 11:26 AM, Exo wrote:
> Va, dabar kur kas aiškiau. Aš neturiu šitos problemos, man scrolinasi
> automatiškai. Ta prasme mygtukas tas atsiranda bet tik sekundės dalį ir
> toliau loadina kontentą. Priežastys gali būti dvi: 1 - aš nenaudoju
> Grid, o naudoju List; 2 - aš naudojus MS Edge su atjungtu nafik flashu
> (ten per options).
>
> Exo

	O dabar prie tavo  "man scrolinasi automatiškai",
pridekim mano posto dali (citata papildau keliais zhodziais, gal bus
aishkiau): praskrolini "automatishkai" kokius 10-15 puslapiu, "nueini i
kita puslapi (paspaudes linka), grizhti atgal i jutriuba, ir atsiduri
paciame virshuje, ir vel 15 kartu spaudi "load more" (ar skrolini
automatishkai), kol "dasikapstai" iki priesh tai skaityto komentaro.
Searchas irgi nikuja neveikia (nes grishus i puslapi visi komentarai
kurie netelpa i pirma "porcija", neuzhkrauti, o serchina tik tame kas
matosi ekrane)."

	Nu vienzho totali nesamone usability srityje.

	N. M.