Tema: Re: Wimdousų automatiniai restartai dėl update'ų
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-12 16:15:46
budulis vulgaris rašė:
> WTF, kaip padaryti, kad jie nerestartuotų dieną?
>
> Grįžtu po pietų, o ten man krūva softo siūlo recoverinti krūvą failų,
> nes supisti wimdousai restartavo.
>
> Active hours nustatyta nuo 8 iki 20.

Keli dalykai. Pirma, kiek girdėjau, active hours laikotarpis yra ribotas
(10 ar 12 h). Gal tiesiog per didelis (pabandyk sumažinti iki 10h)?
Antra: restart setting'uose galima nustatyti laiką, kuris override'ina
active hours (negalėjai nustatyti ir pamiršti?).
Trečia: besiskundžiančiųjų masiškai nematau, tad bevelyčiau neatmesti ir
banalaus elektros dingimo, jei tik ne laptop'as ar užUPS'intas
workstation'as.