Tema: Re: Ar galima atstatyti move'intus failus iš kietojo dis ko?
Autorius: LB
Data: 2016-09-30 15:44:34
net ne bekupas ...
darbinis ir naminis kompai
my documents turetu buti vienodas, jei ne uzmarsumas
bet sinchronizacijos jau uzkniso - tiesiog atmintukas
Backupams yra isorinis namie ir isorinis darbe . taip kaip ir ne tose
paciose vietose laikomas :)

Bet, matai, vaziuot pirmyn atgal 45 min. Maniau, jei netycia istryniau,
greiciau atstatyt bus. o nesigavo. Tai va ir svarstau - kaip tai nesimato ka
tik istrinto failo? Netgi jei ir su shift+del?