Tema: Re: Windows 10 vs BIOS
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-27 18:43:40
w10 jei ne efinis biosas, nieko nenuveikia, nes net ir nlb gali ka nuveikt.

"zZz"  wrote in message news:nsde3c$8ss$1@trimpas.omnitel.net...

Persimeta vieninteliu aprašytu atveju. Būtų dar kada ar kitaip pasitaikę -
suprasčiau, ir slieko ieškočiau kitur. O dabar pc veikia, klaidų kitų nėra.
Iš ASUS feature visi defaultu. Tik, kaip rašiau, custom BIOS dėl AHCI.

Specialiai nesidomėjau, bet w10 kažką BIOS ir/ar UEFI nuveikia.