Tema: Re: Po Win10 updeito iki 1607 WinMail numarintas visai
Autorius: Vytooks
Data: 2016-09-22 11:42:26
Porą kartą ir man teko "atnaujint" WinMailą po win smulkių updeitų. Pakakdavo pakeistį naują msoe.dll į seną ir tiek.
O dabar parejo ne tik msoe.dll, bet ir MSOERES.dll. Sugražinau abu ir nieko gero
Dabar pabandžiau naują MSOERES.dll palikti ir vualia, viskas pasileido

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:ns032p$bto$1@trimpas.omnitel.net...
O tai kokia versija pas tave dabar?
Ant maniškės 1607, buildas 14393.187 veikia be problemų, paskutinis atvejis, kai reikėjo "atnaujint" WinMailą buvo taip 2-3 savaitės atgal...