Tema: Re: Klausimas :)
Autorius: Exo
Data: 2016-09-21 10:36:15
Tai tau labai pasisekė kad pirmą kartą :)

Exo

"Lavonas"  wrote in message news:nrtd40$845$1@trimpas.omnitel.net...

Nu bled, pas mane pirma karta tokia chuine, kad prijungus per USB kokiu nors
fotkiu nekopintu.
Ok gryzes namo, pabandysiu prijungti normaliai ir tadu ziuresiu :)

"Exo"  wrote in message news:nrtd1e$82d$1@trimpas.omnitel.net...

tai ple nuo to ir reikėjo pradėti :D

Exo

"Lavonas"  wrote in message news:nrtcub$7vq$1@trimpas.omnitel.net...

Nah man, ash esu prijunges ta harda per USB.

"kef"  wrote in message news:nrt8r0$596$1@trimpas.omnitel.net...

Nebus cia koks w10 fast startup bajeris, kai vietoj normalaus shutdowno
gauni users log off + hibernate. Gal laiko kokia sena fat info tam hibernate
imidze.