Tema: Re: Windows 10 expirie (pagalbos)
Autorius: kef
Data: 2016-09-18 19:10:06
O tai cia ne technical ar insider preview bajeris? Nes jos tai tikrai po
kurio laiko nustoja instaliuotis, bent jau tos kurios isleistos iki pirmos
release version. Gal ir expirinasi su panasiu langeliu?

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
Tokią, kurią naudoti turi teisę - esi įsigijęs raktą arba vienokiu ar
kitokiu būdu jau esi aktyvavęs ant to kompo anksčiau. Priešingu atveju
naudoji visokius crackus, čia, sorry, aš nieko nepakomentuosiu, iki šiol to
su Win10 nebandžiau daryt, jeigu jau "laužyt", tai tą OS, kuri verta vargo,
o ne visokį š... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/